Hlavním tématem byl další postup prací stanovených v aktualizovaném harmonogramu. Řešili jsme hlavně obtíže, které vedly ke zdržení.
Zástupci ministerstva nás ubezpečili, že vývoj aplikace vhodné pro testovací provoz v Poslanecké sněmovně by měl být hotový do konce roku. Zástupci Poslanecké sněmovny vyjádřili obavy jak stran naplnění zmiňovaných termínů, tak dostatečnosti času zbývajícího na testování v podmínkách Sněmovny. Dále jsme se bavili také o vyřešení otázky mezitímních novel.
Dohodli jsme se, že tyto informace představí zástupci ministerstva také na příští schůzi podvýboru pro digitalizaci justice a e-Sbírku.
Jednání probíhalo online přes Jitsi.

přijaté výhody:
žádné
poskytnuté výhody:
žádné
naši účastníci:
František Navrkal, Lukáš Bartík
ostatní účastníci:
Ing. Richard Štrba - vedoucí oddělení datových služeb - odbor Informatiky PS; Mgr. Marek Musil - legislativní odbor Kanceláře PS; Mgr. Aleš Gola - vedoucí oddělení publikace Sbírky zákonů a Sbírky mezinárodních smluv Ministerstva vnitra, JUDr. Vít Šťastný - ředitel odboru legislativy a koordinace předpisů Ministerstva vnitra, Ladislav Šobr – hlavní architekt projektů e-Sbírka a e-Legislativa, Martin Štros – projektový manažer – Ministerstvo vnitra
Lukáš Bartík
publikováno: 14. 10. 2020 12:10 permalink

Evidence kontaktů a schůzek Pirátské strany. API je na evidence-api.pirati.cz. Používá systém Open Lobby.
Podněty a připomínky pište na pirátském fóru. Kontakt na správce: jan.bednarik@pirati.cz