Dne 22. 1. 2019 mi na Messenger napsal vedoucí z mé bývalé práce - Milan Lukáš. Zmínil jsem se mu, že jsem ho v minulém roce zahlédl na Raven festu (pivní festival na Plzni 1). Zaslechl prý něco o tom, že kvůli změně vedení na Plzni 1 by mohl být s dalším ročníkem tohoto festivalu problém. Sdělil jsem mu, že se starostkou (ODS) se dá mluvit a místostarostka za TOP 09 nám přislíbila, že s námi (Piráty) bude kulturní akce na obvodě konzultovat.
Sešli jsme se se zástupcem firmy AGBYDLENI.CZ S.R.O., která před několika lety odkoupila od města Příbram budovu polikliniky. V této budově bychom rádi zřídili poslaneckou kancelář. Během setkání jsme se bavili pouze o možnostech a podmínkách pronájmu prostor.
Diskuze nad změnou nájemních podmínek pro NP na adrese Karlova 25, a to v záležitosti zvýšení ceny nájmu.
Proběhla schůzka ohledně našeho působení v Komisi pro sociální a zdravotní politiku. Dále ohledně postupu při obnově trojdomí v Šolínově ulici a vzájemná výměna názorů ohledně cílového konceptu trojdomí.
Proběhla schůzka o oblasti IT na radnici, prioritách KED a interaktivním rozpočtu a jejich možného průmětu do programového prohlšení Rady.
Proběhl schůzka s radním P6 Stárkem, ohledně konceptu Smart City na P6 a jeho průmětu do programového prohlášení Rady. Dále ohledně dělící linky mezi Smart City a informatikou obecně a interaktivním rozpočtu.
Na základě předchozí žádosti jsem se setkal ve své sněmovní kanceláři s Petrem Šafaříkem (2011 - 2018 člen Rady Českého rozhlasu, listopad 2015 - března 2016 předseda).
Tématem byla situace veřejnoprávních médií i politika obsazování rad dozorujících veřejnoprávní média.
Na dvouhodinové schůzce jsme velmi ze široka řešili mediální prostor v ČR, roli médií (komerční veřejnoprávní), programovou skladbu, ale i výběr hostů, reprezentujících názorové proudy.
Shodli jsme se na důležitosti skutečně nezávislých veřejnoprávních médiích a na potřebě zvýšení jejich důvěryhodnosti (objektivita, vyvážené zastoupení názorových proudů, profesionalita).
Zdůraznil jsem, že nám zejména chybí možnost skutečně ověřovat onu vyváženost (archiv, analytika, přístup k přepisům) a že ad hoc analýzy mají své limity a realizovat případnou nápravu v momentě kdy již téma odezní je problematické a de facto nemožné.
Probrali jsme i otázky personálií a plnění kontrolní úlohu rad. Zde jsem přiznal, že ve věci personálních propletenců nejsem v hloubce informován a ani nemám ony ambice do vztahů pronikat
.
Pan Štěpánek mi představil svou předchozí práci.
Sdělil jsem mu, že pokud by měl znovu zájem ucházet se o pozici v radě a stál by o případnou podporu klubu Pirátů, je třeba se v takovém případě zúčastnit jednání klubu (představení - podpora).
Na dnešním zastupitelstvu jsem řešila aktuální témata Prahy s kolegy napříč politickým spektrem, především dozorčí rady, smogovou situaci, půlroční plán, proces a jednací řád (Čižínský, Pospíšil, Marvanová, Hlubuček, Chabr, Nacher..).
Pan náměstek Hlubuček pozval během svačiny Zdeňka a Míšu na míša řez, tic tac a kávu.
Tématem schůzky bylo vyjasnění přístupu k vedení gesce školství. Byl stanoven požadavek na obsazení pozice předsedy komise pro vzdělávání výše jmenovaným, dále byly představeny body pro programové prohlášení v resortu školství do koaliční smlouvy a položeny dotazy.
Důvodem schůzky bylo obsazování komisí Rady města Třebíče.
Evidence kontaktů a schůzek Pirátské strany. API je na evidence-api.pirati.cz. Používá systém Open Lobby.
Podněty a připomínky pište na pirátském fóru. Kontakt na správce: jan.bednarik@pirati.cz